Často kladené otázky
Zákaznická podpora
Naši zákaznickou podporu můžete kontaktovat telefonicky od pondělí do pátku od 10:00 do 16:00 na tomto telefonním čísle: +420 225 985 777. Nebo nám můžete poslat e-mail na info@vinokral.cz.
Vouchery
Po umístění požadovaných vín do nákupního košíku klikněte na "Přidat do košíku". Zde se Vám opět zobrazí přehledný seznam vín, které jste umístili do košíku. Pokud jste s Vaším výběrem spokojeni, můžete teď do vhodného políčka zadat kód svého voucheru. Po kliknutí na Použit Vám bude hodnota voucheru stržena přímo z celkové sumy objednávky.
V dalším kroku, K pokladně, máte možnost zadat kód voucheru do příslušného políčka "Kód voucheru" na pravé straně stránky. Kliknutím na políčko Použit, uplatníte svůj voucher. Při zadávání kódu voucheru dbejte na přesné zadání.
Pokud nebyl voucher přijat, zkontrolujte podmínky voucheru, jako například minimální hodnota objednávky a doba platnosti. Když od nás obdržíte voucher, tyto informace jsou Vám poskytnuty.
Vouchery není možné uplatnit na dopravu ani kombinovat s jinými poukazy.
Upozorňujeme, že na jednu objednávku je možné uplatnit pouze jeden voucher, nehledě na typ a hodnotu daného voucheru.
Objednávka
Doručujeme zboží od hodnoty 750 Kč.
Pokud chcete zrušit nebo změnit existující objednávku, okamžitě nás kontaktujte. V takovém případě Vám doporučujeme kontaktovat nás telefonicky.
Novou adresu máte možnost přidat ve svém zákaznickém účtu v nabídce "Moje adresy". Pro přidání nové adresy klikněte na "Přidat novou adresu".
V takovém případě kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle +420 225 985 777. Pokud vína ještě nebyla odeslána, můžeme ve většině případů adresu doručení bez problémů změnit. Jelikož je časový rámec poměrně úzký, je důležité, abyste naši zákaznickou podporu informovali o žádosti o změnu co nejdříve. Při žádostech odeslaných e-mailem většinou už není možné změnit adresu doručení z důvodu dlouhé doby zpracování.
Platba
Nabízíme následující způsoby platby:
Kreditní karta: pohodlné zaplacení kreditními kartami Visa, Mastercard nebo American Express (Amex).
PayPal: taky můžete snadno a rychle zaplatit přes PayPal.
Neschopnost dokončit objednávku z důvodu nepřijatí jistého způsobu platby systémem může mít několik příčin.
U kreditních karet vždy zkontrolujte, jestli byly všechny údaje správně zadány a jestli je daná karta platná. I když jste si zvolili jiný způsob platby. je možné, že v některých případech nebudete schopni svou objednávku dokončit. Neváhejte nás ohledně toho kontaktovat.
Samozřejmě, pokud si to přejete, můžete si zvolit jiný způsob platby.
Ve Vínokrál obyčejně nezahrnujeme faktury do zásilek. Má to velice speciální důvody: Zaprvé, náš systém automaticky vygeneruje fakturu několik dní po odeslání vín. Znamená to, že faktura není při odeslání ještě k dispozici. Taky bychom chtěli přispět k ochraně životního prostředí a poslat Vám fakturu e-mailem.
Pro obdržení faktury za svou objednávku neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Je dostupná od pondělí do pátku od 10:00 do 16:00 na následujícím telefonním čísle: +420 225 985 777. Nebo nám můžete poslat e-mail na info@vinokral.cz
Doručení
Pro objednávky v hodnotě 1 500 Kč a více, je PPL doručení v rámci České republiky zdarma. Pod tuto hodnotu Vám bude zaúčtovaný poplatek za doručení v hodnotě 149 Kč.
Jakmile Vaše objednávka opustí sklad, zašleme Vám na e-mail automatické potvrzení o odeslání. Navíc, jakmile balíček dojde na PPL centrálu, dostanete upozornění přímo od PPL.
Momentálně je doručování vín možné jen v rámci České republiky.
Vrácení
Svou objednávku máte právo zrušit do čtrnácti dní bez udání důvodu. Pokud se rozhodnete odstoupit od této smlouvy, musíme Vám vrátit všechny platby, které jsme od Vás přijali, včetně nákladů za doručení (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze skutečnosti, že jste si vybrali jiný typ doručení než nejlevnější alternativu), a to bez prodlení a nejpozději do čtrnácti dní ode dne obdržení upozornění o Vašem odstoupení od smlouvy. Na toto vrácení peněz použijeme stejný způsob platby, který jste použili při originální transakci, pokud se s Vámi výslovně nedohodneme jinak; v žádném případě Vám nebudou za toto vrácení peněz účtovány žádné poplatky.
Více informací o odstoupení od smlouvy najdete tady:
www.vinokral.cz/pages/
odstoupení-od-smlouvy
Je pro nás velice důležité, abyste byli s našimi víny spokojeni. Proto se při výběru produktů vždy soustředíme na nejvyšší kvalitu. Avšak jelikož víno je organický produkt, nemůžeme vyloučit možnost, že se do některých láhví roztříští korek nebo dojde k jinému poškození. Možná existuje jiný důvod, proč nejste se svým nákupem spokojeni?
V takovém případě nás kontaktujte a mějte po ruce název vína, kterého se situace týká. Naši kolegové s Vámi rádi proberou řešení. Například konzultací s jedním z našich expertů, který Vám pomůže najít vhodnou alternativu.
Ve Vínokráli víme, že vadná zásilka Vám může způsobit nepříjemnosti. Proto před odesláním ze skladu každý balíček důkladně kontrolujeme z hlediska úplnosti a správnosti objednaného zboží. Bohužel, navzdory naší nejlepší snaze, se může stát, že ve výjimečných případech skončí ve Vaší zásilce nesprávné víno, některé láhve chybí nebo se na cestě rozbijí.
Pokud zásilka nesplňuje Vaše požadavky, kontaktuje nás, abychom mohli spolu najít řešení.
Pro vrácení zásilky nás jednoduše kontaktujte na info@vinokral.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 225 985 777 (pondělí až pátek od 10:00 do 16:00).
Náš personál Vám pak poskytne přeplacený PPL štítek a vysvětlí Vám zbytek postupu týkajícího se vrácení balíčku za účelem vrácení peněz.
Balíčky nám prosím nevracejte "nefrankované" nebo s vlastním štítkem. Náklady za vrácení Vám rádi pokryjeme, pokud použijete naše štítky vrácení. Tímto způsobem pomůžete společnosti Vínokrál vyhnout se zbytečným nákladům a urychlit zpracování vrácení.
Kdy mi budou vráceny peníze?
Vrácení peněz bude uskutečněno do 14 dní od zrušení objednávky.
Kde mi budou peníze vráceny?
Na vrácení už vykonaných plateb obecně používáme stejný způsob platby, který jste použili při originální transakci. Takže například pokud jste za svou objednávku zaplatili přes Paypal, vrácené peníze Vám pošleme na Váš PayPal účet.
Zákaznický účet
Náš zákaznický účet Vám usnadňuje spravování aktuálních a minulých objednávek. Své doručovací a platební údaje si můžete uložit, a pak je snadno zvolit při dalším nákupu, takže je nebudete muset znovu zadávat. Navíc Vám náš zákaznický účet umožní prohlídnout si všechny Vaše objednávky.
Přejděte do menu přihlášení v pravém horním rohu naší stránky. Klikněte na "Vytvořit účet" pod textovými poli. V dalším kroku zadejte své křestní jméno a příjmení, svou e-mailovou adresu a heslo. Poté klikněte na "Vytvořit účet. Následně od nás obdržíte potvrzovací e-mail a budete se moci přihlásit přímo na Vínokrál stránce pomocí svých uživatelských údajů.
Pod tlačítkem přihlášení ve Vašem zákaznickém účtu najdete možnost "Obnovit heslo". Klikněte na tuto volbu a zadejte svůj e-mail. Poté klikněte na "Obnovit". Následně od nás obdržíte potvrzovací e-mail, a budete se moci přihlásit přímo na Vínokrál stránce pomocí svých uživatelských údajů.
Své objednávky můžete kdykoli zobrazit ve Vašem uživatelském účtu. Přes "Můj účet" přejděte do sekce "Moje objednávky". Zde máte možnost zobrazit již vytvořené objednávky.
V přehledu objednávek můžete do svého nákupního košíku přidat dostupná vína znova pomocí tlačítka "Objednat znovu".
Pokud se chcete odhlásit z odběru newsletteru Vínokrál, klikněte ve svém emailu na odkaz pro odhlášení z odběru a upravte své preference pro odběr newsletteru.
Nemůžete se sami odhlásit? Neváhejte odpovědět přímo na e-mail, který jste obdrželi. Do emailu uveďte, že si přejete odběr newsletteru zrušit. Náš zákaznický servis vám pak mile rád pomůže.
Pro zrušení svého zákaznického účtu kontaktujte naši zákaznickou podporu. Je dostupná od pondělí do pátku od 10:00 do 16:00 na následujícím číle: +420 225 985 777. Anebo nám můžete poslat e-mail na info@vinokral.cz.
Gold status
Prostřednictvím Gold statusu bychom rádi odměnili vybrané zákazníky za jejich věrnost – výrazně sníženými Gold cenami, exkluzivními nabídkami vín, dárky a mnoha dalšími výhodami. A to nejlepší na tom je: Gold status je pro Vás nezávazný a zcela zdarma! Platí jeden rok od Vašeho prvního nákupu a při dalším nákupu se automaticky prodlužuje o další rok.
Je to velmi jednoduché: Pokud jste doposud neobdrželi oznámení o získání Gold statusu, automaticky Vám ho aktivujeme při další objednávce. Vezměte prosím na vědomí, že aktivace bude trvat několik dní po provedení Vašeho nákupu. Jakmile bude dokončena, budeme Vás informovat.
Chceme, aby to pro Vás bylo co nejjednodušší! Proto, abyste mohli využívat své výhody, se není nutné přihlašovat. Pokud Vás náš systém ihned nerozpozná, můžete si samozřejmě své výhody kdykoli aktivovat přihlášením do svého zákaznického účtu. V případě potřeby Vás o tom budeme informovat na Vaší domovské stránce.
Ne!
Gold status je pro Vás vždy zdarma a bez závazků. Pokud si přejete výhody tohoto nákupu deaktivovat, klikněte na tlačítko níže.
Gold status vyprší rok po poslední objednávce. Nemějte však obavy: Včas Vás budeme informovat a Váš Gold status si můžete kdykoli znovu aktivovat. Je to velmi jednoduché: S Vaší další objednávkou bude automaticky prodloužen o další rok. Upozorňujeme, že aktivace může trvat několik dní.
Náš nový Gold status je dalším stupněm Goldclubu. Má pro Vás řadu výhod: Vaše sleva na jednotlivá vína je pro Vás uložena a Vy již nemusíte zadávat kód Vašeho voucheru. Nejlepší na tom je, že díky úzké spolupráci s našimi partnery z řad vinařů získáte jako zákazník s Gold statusem často slevu výrazně vyšší než je 30 %. S novým Gold statusem navíc získáte mnoho dalších slev, exkluzivních akcí, poukázek a dárků. Samozřejmě jako obvykle zcela zdarma a bez závazků!
Pravidelně a pohodlně Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu o Vašich dalších výhodách, jako jsou dodatečné slevy, propagační vouchery a dárky. Ve Vaší osobní Gold status zóně najdete také velký výběr více než 400 vín za špičkové ceny, které jsou vyhrazeny výhradně pro Vás jako zákazníka s Gold statusem. K tomu navíc nepotřebujete ani žádné přihlašování. Pokud Vás náš systém nerozpozná, můžete si Vaše výhody kdykoli aktivovat přihlášením do Vašeho zákaznického účtu. V případě potřeby Vás o tom budeme informovat na Vaší domovské stránce.
Často kladené otázky
Pokud máte další dotazy, náš zákaznický servis Vám rád pomůže.